torsdag 19 mars 2015

Lugnt och stilla

Jag fortsätter min rosende gång i lugnets tecken. Gråskalan passar mig bra just nu. Har lite problem med hjärtrytmen och försöker därför skapa ett lugnt synfält. När hjärtat lugnat ner sig tänker jag gå in för lite mer dramatiska former. Idag var jag till Min hälsa här i Holmsund och lämnade min Kejsarpingvinmatta till dem för hängning. De har ett stort kalt väggavsnitt i en av korridorerna, där jag tyckte att min matta skulle passa bra. Den varma färgskalan associerar till verksamheten på en vårdcentral. Vi får se om det blir någon reaktion på samhälle' över min marknadsföring. I vävstugan varpar vi nu den glesripsmatta som jag vävde här hemma i höstas, Blinka lilla stjärna. Ska bli kul att se de olika varianterna. I en av vävstolarna väver de gåsögon och i en annan har vi just satt upp Kattfotsmattan. Tycker att det är många roliga uppsättningar nu i verksamhet.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar