söndag 7 juli 2013

Vad månde bliva?

Jag har inte precis varit i ett visionärt sinnestillstånd de senaste dagarna. Stugan har varit bebodd av nio fotbollskillar och själv har vi varit inackorderade hos en stugkompis. Vi var i lördags på 60-årsjubileum av Brunos konfirmation och däremellan har vi bara suttit och tittat på havet.Men för att inte helt komma utanför mitt normala vardagsliv, så har jag då och då, när jag besökt stugan, "hookat" några varv för att se om någon fantastisk ny motividé dyker upp. Hitintills har det bara blivit kvadratiska rutor, kanske med en något rundad avslutning. Men tekniken är lätt att repa upp, så än är inte någonting skrivet i sten. Färgskalor kan ändras från morgon till kväll. Jag vill nog komma till en något glättigare approach. Kanske växer det fram under veckan, för jag ser på väderrapporten att det blir lite regnigare de närmaste dagarna och då behövs lite "motståndsrörelse".  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar