måndag 4 maj 2020

Coronaproduktion




Produktionen sedan årsskiftet har varit långt över det normala


Det har ju varit en bra balsam för själen att få bege sig till vävstugan



Vid TV:n behöver jag något som håller mig vaken och denna måltavla var som ett signum för tiden

 

Ekonominords logga är en utmaning och likaså coronaviruset TV-logga. Hookade fast dem.

Jeansmattor började uttråka mig. Tog mig an ett quiltingalternativ som höll mig sysselsatt flera dagar.



En knapp om dagen är faktiskt mycket roande. Många knappar finns i mina knappburkar.





På min halsbandshylla trängs många halsband som  jag aldrig använder. En del fick då bli ett glittrigt inslag på väggen.



Mesh work låter som något eländigt, men med lite träning blir det nog ett spännande fenomen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar