fredag 18 november 2022

Hemarbete


 Min golfvän Yvonne har knappast något jeansfärgat i sin garderob, men desto flera gröna plagg. Naturligtvis måste hon få en färganpassad liten portmonnäväska. Den ska då också rymma hennes mobil och även ett ovanligt stort läppstift, så det blev visst lite trångt.

Därför startade jag ett nytt börsprojekt, som kanske kommer att passa någon annnan. Den blev desto glittrigare pga att jag inte hade några diskreta axelbands remmar.

Kanske är detta en front till en ryggsäck. Har nämligen märkt att jag saknar en dekorativ ryggsäck, att häkta på mig när jag går till min Artrosskola. Mönstret går i min nya påfågelstrend.


Där i den trenden finns också ett sittunderlag som kommer att blenda alla medsittande. Jag tänkte mig påfågelns mäktiga front som ett centrum på underlaget. Men det är svårt att kopiera. Jobbar på det!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar