lördag 6 augusti 2022

Exhibitionist, eller?



Jag har förmånen att på tre olika ställen få visa alla alster som jag producerat under vintersäsongen. Först på plan var Kulturfabriken i Mjällom. Det är en byförening, som bedriver ett muséum över den skofabrikstradition som fanns i Mjällom. Dessutom har de ett Loppis och ett café  i samma byggnad. Det är  hantverkare med anknytning till Höga kusten som ställer ut både konst och hantverk av alla de slag.



*I Östanö, inte långt från stugan, bedriver ett par ett muséum över en lanthandel och där  visas mina alster bakom disken. Muséet har besök av många turister och säljer tunnbröd och laxfiléer och naturligtvis kaffe i trädgården. Mina alster har sålts riktigt bra. .



Liksom tidigare år ställer jag även upp på Expo Höga Kusten i Ullånger. Den är bara en vecka, men brukar dra stor publik. Men i år har det varit lite glesare mellan besökarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar